Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ > 4.3 PEDAGOGOVÉ SYSTEMATICKY SLEDUJÍ VZDĚLÁVACÍ POKROK KAŽDÉHO DÍTĚTE A PŘI PLÁNOVÁNÍ A REALIZACI VZDĚLÁVÁNÍ ZOHLEDŇUJÍ INDIVIDUÁLNÍ POTŘEBY DĚTÍ.

4.3 Pedagogové systematicky sledují vzdělávací pokrok každého dítěte a při plánování a realizaci vzdělávání zohledňují individuální potřeby dětí.


Pedagogové systematicky provádějí pedagogickou diagnostiku, sledují a zaznamenávají vývoj, procesy učení a vzdělávací pokrok každého dítěte a pravidelně poskytují dětem srozumitelnou zpětnou vazbu k jejich práci. Výsledky pedagogické diagnostiky samostatně uplatňují v plánování i v procesu vzdělávání. K dalšímu pokroku v učení nabízejí dětem aktivity, které odpovídají jejich očekávanému nejbližšímu vývoji. Vedou děti k tomu, aby si ze vzdělávací nabídky volily reálné vzdělávací cíle a ve vazbě na tyto stanovené cíle a očekávání prováděly sebehodnocení a vzájemné hodnocení.